ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

رتبه اول

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ب.ظ

در آزمون موسسه ای بزرگ، مقام اول را کسب کرد

به آن موسسه نرفت

***

می گفت : موسسه ای که رتبه ی اولش من باشم، معلوم است چه جایی ست

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۱
مرتضی هادوی صدر

نظرات  (۷)

۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۲ سیدجلیل عربشاهی
آقا من دیگه حرفی ندارم
{تمام صحنه همه با هم یک صدا} زیر نویس! زیرنویس! زیرنویس!...
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۵ سیدجلیل عربشاهی
ته اعتماد به نفس!!!
پاسخ:
نه فهمیدم که کسی نفهمیده مطلبمو
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۵ ابی فیروزه ای
سلام 
جالب بود خیلی
ولی اگه بنویسی موسسه ای بهتره موسسه ای بزرگ نشان از ارزش واعتبار اون موسسه است واین نکته ای که شما میخواستید برسونید وگنگ میکنه 
ممنون والتماس دعا
سلام
همچنان به اون زیر نویس فارسی نیاز دارم
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۹ علی زاهدی
من مطلب رو فهمیدم . جالب بود .
فقط حتی المقدور یکم حجم مطالبتونو بیششتر کنید .
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ ابوالفضل گلستانی
فک کنم طرف یکم غرور برش داشته بوده

دیگه جو گیر شدن یعنی همین................
پاسخ:
مطمئنی فهمیدی من چی گفتم؟!!!!
۱۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۲ محمد دارینی
مطلب هاتون رو شمردید که انقدر حجمش کم شده؟!!!

چیزی از مطلب نفهمیدم. گنگ بود. چیز خاصی رو میخواستید برسونید؟!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی