ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

داستانِ داستان

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ق.ظ

با دوتا از دوستام نشسته بودیم که یکیشون رفت توی اینترنت  و یک داستان رو شروع کرد به خوندن. دو ، سه دقیقه ای طول کشید بعد که تموم شد به من نگاه کرد. و منم گفتم افتضاح بود  نویسنده چقدر بد نوشته بود اطناب داشت اصلا داستان قشنگی نبود. این رفیق ما به من و من افتاد.

و اون دوست دیگه گفت : .... وبلاگ خودش بود که خوند.

 جاخوردم

جای من بودی چیکار میکردی ....


                                      

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۳
مرتضی هادوی صدر

دوستان

داستان

انتقاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی