ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

هوای دلم این روزها!

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ق.ظ

از کنار هر دونفر که رد می شوی اگر گوشت را خیلی هم تیز نکنی می شنوی "ویزا را چه کردی ؟" "پاسپورتت آمد؟" "کوله چی بخرم"

شاید هم گوش من است که حال و احوال عادی را هم می شنود "آب و هوای کربلا چطور ست"

پیامک های "به یادت هستم " هم که دوباره در دل قیامت میکند وو وقتی  مینویسی "انصافا به یادم باشی" شاید او عادی از کنار پیامت بگذرد و...

حتی مفاتیح هم سر شوخی را با آدم باز میکند و تفال به به اوهم برایت زیارت عاشورا می آورد

همه جا بوی کربلا میدهد حتی وقتی به گوشه سمت چپ تلگرامم هم نگاه میکنم خواسته یا ناخواسته پر شده است از گروههای اربعینی !

ولی همه شان را پاک کردم

گروه جدیدی پیدا کردم

جامانده ها!

نظرات  (۲)

۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۱ کمیل کمالی
وای
:((((((((

۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۹ محمد دارینی
ای جانم...
خیلی خوب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی