ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

به زیر این بغل هندونه کردی

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ق.ظ

قرار گذاشتیم شنبه کار رو تحویل بدم

*** 

شب دوشنبه برای پایان و جمع بندی یک مقاله تا ساعت 2 نمیه شب بیدار بودم

***

سه شنبه دو امتحان مهم داشتم

***

سه شنبه شب کنفرانس مقاله ای رو داشتم آماده می کردم که تا نیمه شب بیدار بودم

*** 

چهارشنبه تا آخر شب جایی کار داشتم

***

پنج شنبه تا  ظهر کلاس داشتم

***

جمعه تا ساعت 23 بیرون از شهر بودم

***

شب شنبه خود صاحب کار که بیرون شهر با من بود و می دونست حال من چه جوریه گفت من خودم بهت میگم برو تا دوشب بهت مهلت می دم برو بخواب

***

تا نماز صبح بیدار بودم تمامش کردم و تحویل دادم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۹
مرتضی هادوی صدر

بد قولی

بدقولی

کار

نظرات  (۴)

۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۳ محمد دارینی
منظورتون از کار دارها ما بودیم؟!

اره والا. تا باشه از این کارا و...
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۴ محسن هاشم آبادی
ما نفمیدیم که صاحب کار کی بوده، یعنی اصلاً نفهمیدیم ها
پاسخ:
خوب مافیای کارن ایشون
۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۰۱ حمید اسماعیل زاده
اون صاحب کار به خودش می‌باله از این همه احساس مسئولیت
پاسخ:
تا باشه از این صاب کارها و کار دارها
جنگه دیگه!
پاسخ:
جنگ داخلی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی