ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

درب و داغون

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ق.ظ

بیا وضع زندگی منو ببین و باز صفات خدارو بررسی کن . به خودش قسم،خدا اصلا به من یکی که نگاه نمیکنه، شما رو نمیدونم ولی از این وضعم معلومه که خدا حتی یکبار هم به کارهای من و اتفاقات دورو برم توجه نکرده.  

چون اگه فقط یکی از کارهام رو می دید و قرار بود جوابشو بده؛ باید همه نعمت هام رو ازم میگرفت ولی اون خدای رحیم به من نگاه نمیکنه وهمه توجهش به رحمت خودشه و همه اش به فکر بهانه است تا دستمو بگیره.

خدایا بهانه جور شد همین پست بیا و باز هم دستم رو بگیر...

........

پ ن : خیلی ها وضع داغون زندگیشیونو به عدم توجه خدا،نسبت میدن و حال اینکه اگه خدا بهمون توجه نکنه هیچ ایم هیچ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷
مرتضی هادوی صدر

بهانه

سبک زندگی

خداشناسی

نظرات  (۶)

۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۳:۳۴ سیدجلیل عربشاهی
آدرس جدید وبلاگمhttp://kahgel.blog.ir/
پاسخ:
سرزدم
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۴ علی زاهدی
من دیگه هیچ حرفی ندارم
پاسخ:
آفرین
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۵ هادی سیاوش کیا
پی توشت لازم بود؟
پاسخ:
برای شما نه
حالا با پی نوشت متوجه منظورم شدی؟
۲۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۰۸ حمید اسماعیل زاده
غافلگیری قشنگی داشت.
جاداره از شما توی نشریه نشانی دعوت کنیم.
پاسخ:
شما شماره جدید نشریه رو به من بدید دعوتتون پیشکش
جالب بود
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۰ ابی فیروزه ای فیروزه اییییییییی
سلام ...
واقعا وبلاگ زیبایی داری 
خدا قوت...
منتظر مطالب بعدیت هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی