ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

نگاه نکن

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷ ب.ظ

کوچک تر که بودم وقتی در کلاس چیزی می نوشتم گاهی بغل دستی ام متن ام را می خواند و این مساله مرا در بعضی موارد اذیت می کرد

یکبار همانطور که استاد داشت درس می داد ، دیدم دوباره دارد به کاغذم نگاه می کند با خط درشت نوشتم : عزیزم مگه فضولی نخوان!

بغل دستی ام با آرنج کوبید به پهلویم و من یک آخ درونی کشیدم و گفتم چرا میزنی

گفت: خوب چرا می گی فضول من که متن تو رو نخوندم که

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۷
مرتضی هادوی صدر

نظرات  (۴)

جالب بود

شما رو دنبال میکنم
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
با کمال افتخار اعلام میدارم اون شخص من بودم و این واقعه در محرم 2 سال پیش اتفاق افتاد!
پاسخ:
شما ان نبودی ولی بعدا ها این رویه ادامه یافت و تو شدی جزء اون ها
خو حتما نمیخونده دیگه
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۸ حمید اسماعیل زاده
خیلی زیبا بود و طنز
پاسخ:
دیگه شما تعریف کنی از یه مطلب ما داغونیم
باور کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی