ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

فکس نامه

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۶ ب.ظ

 

پیوست

آقا جان اون نامه که براتون فکس شد همش تشریفات بود ولی من نمیخام برای همچین مراسمی شما رو با تشریفات دعوت کنم.

یک عمره از شما جدام یک عمره هی میگم آقا خوب شدم آدم شدم بیا،بیا توی این دلم؛ این دلم فقط جای شماست، شماهم بدون اینکه به روم بیاری با خوشحالی میای یه مدت توی دلم.

اماچند وقت میگذره و باز این قلبم زنگار میزنه وضعش نابسامون میشه و شما مجبور می شید ازین قلب زنگار زده اسباب کشی کنید و برید

آقا امشب شب مهمیه مراسم میدونی کجاست آقاجان!؟

مراسم رو گرفتم توی دلم توی قلب زنگازده ام میخواهم بیای بیای تا بازم منت بذاری روی سرم

یه اعتراف هم بکنم آقاجان ...

توی نامه اصلی اسم مراسم رو نوشته بودم شبی با امام ولی اسم مراسم درستش شبی بی گناهه میخام یه شب فقط یه شب، فقط برای تو باشم، فقط یه شب تیر به قلب شما نزنم، فقط یه شب اگه اومدید توی قلبم باز از گناهام دلتون نرنجه

نمیدونم چی بگم دلتون راضی میشه که بازم توی قبلم بیاید ولی از ته قلبم بهتون میگم  آقاجان دوستت دارم

 

منتظرم تا بیایی و چشمانم کفشهای شما بشود

قربان شما مرتضی

 

نظرات  (۶)

۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۵ ابی فیروزه ای
یعنی این جوری...
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۳ ابی فیروزه ای
اقا جان ما خیلی  شرمنده ایم ...
خیلی دلامون دنیایی شده  دستمونو بگیرید  نگاتونو از ما دریغ نکنید اقا جان ...
کمکمون کنید تا دلامون فیروزه ای بشه
پاسخ:
دل فیروزه ای دقیقا یعنی چجوری؟
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۴ علی زاهدی
تاریخ نوشتن مطلب بعدی در این وبلاگ به شرح زیر است :

                                  22 بهمن 1393 
پاسخ:
کمی تا قسمتی ابری منم به درد تو گرفتار شدم
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۵ سرباز گمنام
وبلاگ خیلی قشنگی دارید، خدا قوت و خسته نباشید دارم.
پاسخ:
سپاس
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۰ سیدجلیل عربشاهی
آدرس وبلاگ جدیدمhttp://tahbarg.blog.ir/
پاسخ:
سلام سر زدم . لینک هم شدید
سلام  داداش
میگم شما هم از این که مطالبت بدون نظرند داری رنج می کشی ؟ناراحت نشو . هیچ کی نباشه من یکی که هستم 
پاسخ:
نه که ما مایه آرامشیم موج ها پیش ما آرام می شوند حتی موج وبلاگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی