ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

بزرگ شدم

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ق.ظ

دخترم چند هفته است  یاد گرفته  که بعد از غذا خوردن میگه "بابا ببین چقدر بزرگ شدم"

وهر بار که میگه ، ته دلم میگم "بابا چقدر کوچولویی که میگی بزرگ شدم"

*** 

خیلی موقع ها وقتی ماهم بعد اینکه یه کاری می کنیم سینه ستبر می کنیم و باد توی غبغب می ندازیم و میگیم بیبین چقدر بزرگ شدم،

خدا هم ته دلش میگه بنده ی من چقدر کوچولویی که میگی بزرگ شدم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۵
مرتضی هادوی صدر

آبگوشت مادربزرگ

تکبر

نظرات  (۵)

۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۸ سیدجلیل عربشاهی
به نظر من ها، فقط نظر من، اینه که تشبیه کردن خدا به خودتون و گذاشتن اخلاق انسانی برای خدا خوب نیست... ولی متنتون رو قشنگ کرده بود یعنی اگه نبود اصلا چیزی نمیمونست که بخواین بگین.
از این اگه بگذریم، حرف حمید آقا و محمّد...
پاسخ:
الان حرف حمید آقا رو قبول کردید یا نه آخرش؟
ثانیا وجه اشتباه تشبیه چی میتونه باشه؟ 

منم با حمید آقا موافقم.
 همه چیز رو گفتید دیگه. مخاطب اصلا نیازی نیست دیگه روی متن فکر کنه.
پاسخ:
خوب اگه بدون توضیح باشه یه چیز سده است یه خاطره اس خوب
۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۴۶ حمید اسماعیل زاده
نیاز نبود توصیه تون رو آشکار بگید، اهل دقّت می‌گرفتن...
و مخفی بودنش قشنگه
پاسخ:
همینجوریش نوشتن احتیاج به زیر نوییس داره
یعنی شما می گشد کلا به بیان نبود یا جوری دیگه بیان می کردم؟
آفرین این قشنگ بود
تازگی ها برای مطالبتون باید زیر نویس فارسی هم بذارین
پاسخ:
به به خوش آمدید پارازیت سابق
الان این مدح بود یا ذم؟
قیافه اش که مدح مشعر به ذم بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی