ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

دین خود را به ما بسپارید!

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ

شنیده بودم و بارها خودم هم گفته بودم که باید دین رو در جای جای زندگی مون وارد کنیم تا جایی که حتی حرف زدن های عادیمون هم با دقت به این مطلب باشه ولی وقتی توی فضای مجازی می گشتم واقعا از این همه دینداری و وارد کردن دین به جای جای زندگی آدمی لذت بردم

داشتم دنبال آپدیت "آنتی ویروس نود" میگشتم که بر خوردم به یک سایت معنوی که روایتی را چقدر عالی ازش استفاده کرده بود

متن اون سایت:

"حداکثر امنیت سیستم شما توسط انتی ویروس نود32 تامین خواهد شد به شرطی که این انتی ویروس آپدیت باشد !

سه چیز است که همه مردم به آنها نیاز دارند: امنیّت، عدالت و آسایش.

امام صادق (ع)"

یاد اون تعمیر لنت ماشین  قاسمی افتادم که سر در مغازش اش آیه "فبما رحمه من الله لنت لهم" را زده بود

 

نظرات  (۴)

۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۳ سیدجلیل عربشاهی
من اصلا در حدی نیستم که برای مطلب شما اسم انتخاب کنم:):):)
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۰ محسن هاشم آبادی
سلام.
در کل خیلی معرکه است، فقط یکی عنوان و دیگه اینکه بیشتر از نصف مطلب توضضیحه، اگه حذف می شد جالب تر بود: دیروز یه سایتی رو دیدم اینطوری بود ... . خلاصه بند اول میتونه حذف بشه
پاسخ:
ممنونم
فکرکنم بدون مقدمه اش گوشه اش بازه نیس؟
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۳ ابی فیروزه ای
عالی بود 
ولی چرا این قدر دیر به دیر مطلب میذارید به فکر ما هم باشید ما منتظریم...
پاسخ:
ممنونم
یک مریضی ادبی ست دعا کنید خوب شود
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۰ سیدجلیل عربشاهی
عالی بود مخصوصا قسمت لنت ماشین قاسمی. کلا حرف برای گفتن نگذاشته بودید
فقط ببخشید من باز هم با عنوان انتخابیتون برای پستتون زیاد موافق نبودم...

پاسخ:
بخشیدم
تو باشی اسمشو چی میذاری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی