ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

من و هم بندی هام

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ق.ظ

هم بندی سلام

به کمپین "هم بندی ها" خوش اومدی!

این کمپین احادیث قشنگ رو با توضیح و نکته برداری ترجیحا

تویموضوعات جهاد با نفسانتخاب میکنهو به هم بندی هاش نشون

میده تا شاید آروم آروم از این بند آزادبشیم.

****

اولین حدیث برای هم بند های خودم

*املکو انفسکم بدوام جهادها* 

صاحب و مالک نفسهایتان شوید با مداومت پیکار و جهاد با نفس.

چنتا نکته :

*همه مالک نفس هایشان نیستند حالا سوال اینه که طرف نفس اش

رو به کی فروخته یا چه جوری؟ یا اصلا

شاید این جوری بگیم طرف نفروخته بلکه از اول نخریده 

*جهاد  یک روز باشه فردا نباشه بدرد نمی خورده باید دوام

داشته باشه البته با ذکر این نکته که انسان جهاد گر

قبلا تمرین داشته و ممارست کم کم  شروع کرده ا به جهادگر تبدیل شده

 با کلمه جهاد می فرمایند که بحث شوخی بردار نیست جنگه می فهمی جنگ...

*هیشکی قرار نیست از او بالا بالا ها بیاد کلید اسرار بهت بده

خوب بشی خودت باید جهاد کنی اونم مداوم 

بازم میشه روش فکر کرد و نکته در اورد بقیه اش با خودت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
مرتضی هادوی صدر

تفکر فعال

حدیث

هم بندی ها

نظرات  (۳)

۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۳ هادی سیاوش کیا
آقا منم با خودتون ببرید.
پاسخ:
با نوشتن متن جدید و روایتی زیبا همراه شوید
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۴ سیدجلیل عربشاهی
من شما رو تو بند 3 نمی بینم کجایید؟
پاسخ:
اوه اوه انداختن ات توی اون بند...
با ضرب الله اکبر بزن به دیوار سمت راستت
من نفهمیدم ! الآن میخوایم بریم با داعش جهاد کنیم ؟ آقا منم هستم . از همین
الآن آمادگیمو اعلا می کنم
پاسخ:
آره داعش درون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی