ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

هیس تلوزیون ها روشن نمی شوند!!!

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۱۹ ق.ظ

بدجور ذهنم درگیر است...

ساعتی ست تلوزیون خاموش است و من زل زده ام به سیاهی صفحه سی و دو اینچی آن و هر از چند گاهی به سقف نگاه میکنم...

نمی دانم آخر فیلم چه می شود و قرار است کارگردان چگونه ادامه اش بدهد

بدجور ذهنم درگیر است

میگذرد و به یاد صحبت دوستم می افتم که در وبلاگش می گفت...

- بدو برق اومد

- اه کنترل رو بده

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۳/۰۸/۳۰
مرتضی هادوی صدر

تلوزیون

سریال

پاورقی

نظرات  (۹)

۰۳ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۷ ابوالفضل گلستانی
س.عالی بود.......
۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۰ سید جواد موسویان
سلام یاران
من برگشتم
امیدوارم با نظرات سازنده تون منو هدایت کنید
پاسخ:
فکر نکنم هدایت بشو باشی
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۳ هادی سیاوش کیا
ایده این مطلب بعد آمدن برق، آمد یا قبلش؟
پاسخ:
دقیقا همئن موقع
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۱ هادی سیاوش کیا
می‎گن:
مطلب وبلاگ اول باید چشم آدم رو سیر کنه، بعد شکمشو.

البته این نظر فقط مختص این مطلبتون نیست
پاسخ:
متوجه منظورت نشدم
کی میگه؟
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۲ سیدجلیل عربشاهی
اِه!!! من فکر می کردم تلوزیون 32 اینچی هیچوقت برقش نمیره...
پاسخ:
اللهم ارنا الاشیا کما هی
۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۰:۳۵ حمید اسماعیل زاده
همیشه اومدن برق صلوات نداره.
اگه یه چند دقیقه دیگه برقا میموندن همون جایی که رفته بودن، شما با خیره شدن به تلویزیون خاموش و سقف، یک اثر هنری خلاقانه رو ثبت می‌کردید.
پاسخ:
مگه ثبت نکردم؟!
چرا این فیلم ها برای من اکران نمیشه ...
پاسخ:
سبزوار برق نمیره خوب
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۲۷ محسن هاشم آبادی
به این می گن یه مطلب درست و حسابی که من دیه ماه دنبالش می گردم عالی بود
پاسخ:
هییییس برو نگاه به تلوزیونت کن
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۴۹ محمد دارینی
آخر فیلم خوب تموم نشد. از این چنین کارگردانی بعید بود.
ذهن من رو هم تا آخر فیلم درگیر خودش کرد ولی آخرش گند زد تو روحیه و ذوقم.
کلا یه سری مقوای سیاه بودند که از اول تا آخر فیلم...
پاسخ:
نه دقت نکردی ثانیه آخرش خوب شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی