ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

مخاطبین بی بخار

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ب.ظ

یعنی یکی نباید بگه ادامه داستان من و بادوم زمینی چی شد نه واقعا نباید بگه؟؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹
مرتضی هادوی صدر

نظرات  (۱۰)

۰۴ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۵ محمد دارینی
معرکه بود
کو ادامش؟
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۹ ابی فیروزه ای
من میدونم اخرش چی میشه...
پاسخ:
اه جدی بگو بدونم چجوری تمومش کنم
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۵ مهیار مهدوی
سلام
هرچند خودم خیلی برام خوشایند نیست این سبک نظر دادن ولی دعوتید به چند خط سیاه قلم
یا حق
پاسخ:
خوب یه جور دیگه دعوت کن
مثلا چند سطر با خودکر قرمز
تازه ترین حرف حسین شاد در سینمای وبلاگ نویسی ...***کمه***
kameh.blog.ir
پاسخ:
حسین خوش اوومدی

فکر کنم آخرش بادوم زمینی رو خوردی
پاسخ:
علی داداشی شما؟
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۳:۴۱ یک بصائری
ادامه داستان شما و بادوم زمینی چی شد؟
پاسخ:
دیگه دارم به فکر ادامه دادنش میفتم
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۵ سیدجلیل عربشاهی
چی شده؟ بادوم زمینی؟
پاسخ:
ببین با کیا اومدیم سیزده بدر
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۲ هادی سیاوش کیا
کدوم داستان؟
پاسخ:
عنوان مطلب را دوباره بخوون
۳۰ تیر ۹۳ ، ۰۵:۱۲ حمید اسماعیل زاده
آفرین عجب متن فوق العاده‌ای!!!
پاسخ:
خواهش میکنم

۳۰ تیر ۹۳ ، ۰۴:۱۷ محمد دارینی
اینجاست که شما باید به جذاب شدن داستانت فکر کنی!!!!!!!!!
نه انصافا دور از شوخی داستان خوبی بود ولی یه کم زود از یادها رفت
پاسخ:
آخر جذاب بود یا نبود؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی