ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

ضربدر

....................با ضــــــربـــــــدر است که میتوان انسانها را شناخت ....................

پیام های کوتاه
  • ۱۱ خرداد ۹۳ , ۲۰:۰۵
    آف

پرهیزی

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ

جناب آقای "پرهیزی" 1که طبق نقلی از نوادگان یکی از علماست دانش آموز کلاس سوم راهنمایی یا همون دبیرستان دوره اوله که بعد از یک عالمه مطالعه و پیگیری و گرفتن وقت اساتید ارجمند رفته مسابقه تفسیرقرآن در استان که مواجه شده با دو امتحان ،یکیش کتبی یکیش شفاهی.

با تلاش های بسیار از پس کتبی بر می آید و وقتی نوبت رودررو شدن با مفسران قهار می شود،از ایشان که دوباره یادآوری می کنم کلاس سوم راهنمایی ست می پرسند حجیت مفهوم وصف را توضیح دهید و او با اینکه ششصد بار این موضوع را با اساتید ارجمند کند وکاو کرده و مخ آنها را جویده بود این بار درمصاف آن والا نشینان دست تسلیم بالا برده و گفته ببخشید من مطالعه ام و برداشت تفسیری و هم چنین مطالعات اصولی آن هم باب آسان و راحت باب الفاظ را تسلط ندارم و به پنجم شدن خود افتخار میکنم...

حال من بعد از سه روز در اندیشه آنم که آن دانش آموز و دوباره می گویم کلاس سوم راهنمایی، با داشتن معلومات باب الفاظ قرار است چه تحولی در زندگی اش رخ  دهد و نیز آن همه مطلب مفید در سوره حجرات فقط همین مساله اش مانده بود؟...

اللهم لاتجعلنا من الوالا نشینان البوووقیة

--------------------

پا صفحه ای
1. نام این افراد یک راز است که نگارنده آنها را تغییر داده است تا مخاطب نفهمدمنظورش کیست.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۶
مرتضی هادوی صدر

انتقاد

بصائر

پرهیزی

نظرات  (۵)

باسلام
وبلاگی جالب و جذابی دارید
من مایل به تبادل لینک با شما هستم اگر شما هم مایل هستید بنده را لینک کنید تاما هم شما را لینک کنیم .اگر مایل بودید در قسمت وبلاگمان خبر دهید

پاسخ:
از تفضلتان برای لینک بنده سپاس گذارم
فقط دو نکته :
یک : از بصائری هایی؟
دو : به این آدرس مراجعه کن برای درخواست تان
(اولین حرف آخر)
http://zarbdar.blog.ir/1393/01/23
یاعلی
باسلام
وبلاگ جذاب و جالبی دارید
ما شما رالینک کرده ایم اگر امکان داشت ما را نیز لینک کنید.
باتشکر
منتظر نظرات خوبتان هستیم
علی محبی
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۲۰ ایمان صمدی نیا
هنوز که اتفاقی نیفتاده!
بد حادثه اینجاس که مثلا تو یه مسابقه ی احکام و قرآن به معاون مدرسه بگن فلانی اول شده ، بعد بالای سن بیان کاپ سوم بهش بدن ...
 یا ازین هم بدتر این که از بین دو نفر مسابقه دهنده ،که یکیش تو باشی سه نفر انتخاب کنن که توش نباشی . .  !!
و حتی جالب این جاس  که مسابقه ی قرآن و معارف هم باشه . . .
بعد هم انتظار دارن اون بدبخت فلک زده ی دانش آموز از دین زده نشه ...؟!
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۴۴ حمید اسماعیل زاده
جیگرم پر شرب شد
سلام حاجی
با خوندن این مطلب جیگرم پر شرب شد
 الان من باید چیکار کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی